Professional Organizer

Overweeg je de hulp van een professional organizer in te schakelen? Ik help je graag om samen je woon- en werkruimte op te ruimen en te organiseren. Zodat er een ideale leefomgeving wordt gecreëerd voor jou en je gezin. Dit gaat verder dan alleen het opruimen van je huis. We gaan samen op zoek naar een georganiseerde levensstijl die bij je past. Hierdoor blijft je huis of werkplek ook in de toekomst rommelvrij, georganiseerd en stressvrij. En blijft er meer tijd over voor ontspanning en voor elkaar.

Wat ik voor jou kan betekenen:

Weet jij niet waar je moet beginnen met opruimen? Is het op verschillende plekken rommelig in huis? In je keuken, in je kledingkast of op zolder? Je bent het overzicht kwijt. Spullen hebben geen vaste plek, dus alles ligt door elkaar en iedere dag ben je weer wat aan het zoeken.

Als organizer kan ik jou helpen met het uitzoeken en opruimen van jouw spullen. Zodat jouw spullen een vaste plek krijgen. Jij hebt dan weer het overzicht en jij hoeft niet meer te zoeken naar je spullen of naar je kleding.

Stapels post, reclamefolders, enveloppen op het aanrecht, in de lades van je kast. Overal ligt wat. Herken jij dat? Soms zie je door de bomen het bos niet meer. En je hebt geen flauw idee waar je moet beginnen met het uitzoeken van je post en administratie.

Daar kan ik jou bij helpen. Samen gaan we aan de slag met het uitzoeken, sorteren en opruimen van alle post en administratie. We ruimen het op, op een manier die bij jou past, wat jij handig vindt. Zodat het daarna ook makkelijk zelf bij te houden is.

De dag is voorbij en jij hebt nog lang niet alles gedaan wat je wilde doen. Voor je gevoel zitten er te weinig uren in een dag. Je vindt het lastig om prioriteiten te stellen. Wat zou het fijn zijn als je huishouden een keer af is. Dat er geen klusjes meer zijn om te doen. Dat je even tijd voor jezelf hebt.

Ik kan jou helpen om weer structuur aan te brengen in je huishouden en in je planning. Samen kijken we naar alle verplichtingen die je hebt en naar wat jouw behoeften zijn. Uiteindelijk maken we samen een plan, dat aansluit bij jouw (gezins)situatie.

Ga jij verhuizen of verbouwen? Groter of juist kleiner wonen?
Dat kan veel stress opleveren. Zeker in combinatie met je gezin, je werk en al je andere verplichtingen. Maar tegelijkertijd is dit ook hét moment om eens kritisch te gaan kijken welke spullen nog bij jou passen. Wat wil je bewaren, wat gebruik je niet meer en wat is de beschikbare ruimte voor jouw spullen.

Als organizer kan ik jou hiermee helpen. Ik help jou om keuzes te maken. Om het overzicht te bewaren voor en tijdens de verhuizing of verbouwing. Samen maken we een plan. Wat kan je zelf doen en wat kan ik voor jou uit handen nemen.

Met als resultaat dat jouw nieuwe of verbouwde huis, weer jouw thuis wordt, waar je heerlijk kunt ontspannen en genieten!

Heb jij ook een klus(je) waarbij je echt niet weet waar je moet beginnen?

Bijvoorbeeld die overvolle voorraadkast of je keuken waar alles door elkaar staat? Het is één grote bende. Je kunt er niets vinden en je weet ook niet wat je op voorraad hebt. Dus als je iets pakt is het vaak over de datum…

Of jouw kledingkast die uitpuilt en waar jij jouw lievelingstrui niet meer kunt vinden? Alles ligt door elkaar. Winter en zomerkleding. Shirts tussen de truien, sokken tussen je ondergoed… Iedere ochtend ben je een poos aan het zoeken.

Maar waar en hoe begin je? Ik kan jou daar mee helpen, door middel van mijn meedenkgesprek!

We plannen samen een meedenkgesprek in via zoom en ik denk een half uur lang met jou mee. Jij kunt mij alles vragen en ik geef jou tips zodat je weet hoe en waar je moet beginnen. Wat handig is voor jou!

Aan het eind van het gesprek weet jij hoe je het beste je voorraadkast en keukenlades kunt inrichten. En heb je een handig systeem om dat ook bij te houden!

Of weet jij hoe je het beste aan de slag kan met jouw kledingkast, zodat als jij daar klaar mee bent, jij niet iedere morgen aan het zoeken bent.

Investering: € 19,50

Hieronder vind je een overzicht van de
verschillende organizing pakketten

Hoeveel uur begeleiding er precies nodig is, verschilt. Het hangt bijvoorbeeld af van de grootte van de ruimte en de hoeveelheid spullen of papieren die je wilt opruimen en ordenen. Tijdens het gratis intakegesprek bespreken we je wensen en krijg je advies over hoeveel sessies nodig zijn voor jouw project.

Pakket 1: Starter

In 3 uur tijd kunnen we één ruimte opruimen en indelen. Dit pakket is ook geschikt om een tijdsplanning te maken voor huishoudelijke taken, of om de administratie op orde te brengen.

Of je start met één ruimte en breidt de samenwerking uit om ook andere ruimtes in huis aan te pakken.

Pakket 2: Verder organiseren

Wil je meerdere ruimtes of klussen in één keer oppakken? Dan is dit pakket een slimme keuze.

Tijdens 3 sessies van 2 uur gaan we samen aan de slag.

Pakket 3: Uitstekend georganiseerd

Wil je je huis volledig opruimen en organiseren? Dit pakket helpt je de controle over je spullen en het dagelijkse reilen en zeilen terug te krijgen.

In 5 verschillende 1-op-1 sessies help ik je een blijvende verandering te realiseren.

*De genoemde prijzen zijn totaalprijzen, inclusief reiskostenvergoeding binnen een straal van 20 km rondom Veenendaal. Extra reiskosten bedragen € 0,20 per km. Losse uren zijn altijd bij te boeken, hiervoor geldt een tarief van € 50,- voor één uur.

Hoi, ik ben Fianne, professional organizer in Veenendaal

“Als werkende moeder begrijp ik dat het een uitdaging is om je gezinsleven te combineren met je werk en je sociale leven. Ik ben van nature een gestructureerd en geordend persoon die graag voor anderen klaarstaat. Daarom vind ik het fijn om gezinnen te helpen ruimte en rust te creëren. Je leert nieuwe routines aan die bij jouw gezin passen en samen brengen we meer structuur aan in je huishouden. Zo blijft er meer vrije tijd over voor wat jij belangrijk vindt. Je voelt je niet langer overweldigd en onrustig, maar zelfverzekerd en ontspannen.”

Reviews

Ben jij klaar voor verandering?

Plan dan een gratis eerste intakegesprek in. Tijdens dit gesprek nemen we samen je persoonlijke organisatie- en opruimuitdagingen en behoeften door. Ook is dit een kans om elkaar beter te leren kennen en te zien of er een klik is. Je kunt vragen stellen en ik leg je graag uit hoe ik je kan helpen. Samen bepalen we wat voor jou de beste aanpak is.

Werkwijze

Om hulp vragen kan best moeilijk zijn, maar het is vooral een stoere stap. In plaats van denken dat je het alleen moet kunnen, zeg je: “Ik krijg steun om dit samen te doen.” Wanneer je contact met me opneemt, bellen of mailen we eerst om kort je wensen te bespreken en een kennismakingsgesprek in te plannen.

Voor het intakegesprek kom ik graag bij je langs. Zo kun je mij laten zien waar je in het dagelijks leven tegenaan loopt en kunnen we je gewenste situatie doornemen. Op basis van wat jij mij vertelt, krijg je advies over de verschillende pakketten. Spreekt een van de pakketten je aan en is er een klik tussen ons? Dan plannen we een afspraak om samen aan de slag te gaan. Als het je aan tijd ontbreekt, kan ik ook zelfstandig opruimen en organiseren. Het enige wat jij dan hoeft te doen, is beslissen welke spullen er blijven of weggaan.

In het plan van aanpak staat de reden waarom je samen aan de slag wilt en wat je wilt dat onze samenwerking oplevert. Hoe groter de motivatie, hoe meer kans op succes. In overleg met jou, maak ik een tijdsinschatting. Jij bepaalt het tempo. Ik zorg tijdens het hele traject voor behapbare stappen die je helpen jouw doelen te bereiken. Samen creëren we jouw ideale leefomgeving.

Tijdens een of meer organizing sessies kom ik bij je langs om gezamenlijk op te ruimen en te ordenen. Ik stel vragen en geef adviezen die je helpen keuzes te maken. Maar jij bent altijd degene die de beslissingen neemt en bepaalt wat weggaat of blijft.
Na iedere sessie evalueren we hoe het gaat. Opruimen en organiseren is een intensief proces. We overleggen daarom steeds en passen het werktempo aan naar wat haalbaar is voor jou. We zorgen dat er aan het eind van elke sessie een positief resultaat is, hoe klein of groot ook. Dit motiveert om door te gaan.

Gun jij iemand een opgeruimd huis? Geef diegene dan eens een cadeaubon van Georganiseerd verder!

Je hoeft het niet als kritiek of verwijt te zien als jij de cadeaubon krijgt of geeft. Hoe fijn is het als iemand je ruimte in je huis en dus ontspanning gunt!

Het is wel belangrijk dat degene die de cadeaubon krijgt, achter de opruimactie staat.

Ik pak de bon leuk in, zodat het een feestje is om te geven en te krijgen!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Tof dat jij je wilt opgeven voor mijn nieuwsbrief! Als jij je inschrijft ontvang je ook het gratis e-book “Waar begin je met opruimen?” Laat hieronder je naam en e-mailadres achter en klik op inschrijven om het e-book te downloaden.